SEAT 1430 DDAuto, o modelo máis cotizado polos coleccionistas de clásicos
Probablemente un dos coches clásicos máis admirados e respectados do mercado español, o SEAT 124 é un icono onde os haxa. Poderíase dicir que é ata un estilo de vida. Esta berlina dos anos 70 marcou un antes e un despois no mundo do motor e a día de hoxe séguese conservado con moito apego e agarimo polos seus donos.
Alá polo ano 1972 a marca española fabricou dúas unidades, unha de cor vermella e outra de cor amarela. Ese modelo considerouse o prototipo do que sería a máquina máis deportiva de toda a gama. Colleron un SEAT 124 de primeira xeración (faro redondo) e puxéronlle un motor procedente do Sport de 1.6 litros cunha caixa de cambios de 5 velocidades, manguetas reforzadas, suspensión Bilstein, freos de dobre bombín. En resumidas contas, crearon unha máquina impresionante que non se vendería ata 3 anos despois.
SEAT xa cambiara o deseño do 124 que pasaría a denominarse 1430. Para fabricar este modelo especial tomaría como base o 1430-1800 FU 10, ao que DDAUTO practicoulle unha serie de melloras para facelo máis deportivo. Esta vez SEAT se o comercializou e só vendéronse unhas 700 unidades. As cores dispoñibles eran branco, vermello, beige, verde e as últimas 20 unidades en azul mariño. Este coche era moi común velo correndo en rally durante finais dos anos 70 e principios dos 80.
As melloras eran similares ás que lle facían ao prototipo, pero con algúns retoques máis. Estas reformas eran, freos dianteiros de dobre bombín Girling , lamias Strall, trapecio superior modificado, amortiguadores Bilstein, manguetas máis resistentes, dirección de cremallera adaptadas, volante Ranz de tres paus, asentos Recaro, cambio de 5 velocidades procedente do 124 Sport, molduras negras, franxa negra especial, todos os cromados negros, non tiña insignia na calandra, faldón dianteiro, alerón traseiro,paragolpes en negro.
O motor daba 135 cv pero podíase poñerlle dous tubos de escapes independentes e subía a potencia en 5 cv. Era un coche moi potente, pero ese mesmo ano, SEAT mellorou o 1430-1800, creando o FU11 Réplica, que tiña 10 cv máis que esta versión. Poderíase dicir que este era o equivalente español ao Abarth italiano.
A día de hoxe quedan moi poucas unidades e non se sabe con certeza cantas sobreviviron, pero coméntase que non chegarán nin sequera á decena. É un modelo moi cobizado e ademais moi ben cotizado neste momento, pero o que o teña creo que non se quererá desfacer deste clásico que deica pouco cumprirá 40 anos.
DEIXO VARIOS SEAT 1430
Ningún comentario:
Publicar un comentario