A tecnoloxía está desencadeando a
unha revolución silenciosa no modo de enseñar , pero os adolescentes
carecen de competencias dixitales suficientes para usalas na aula .
un español visitou Madrid para
participar nunhas xornadas de tres días organizadas pola fundación Santillana
sobre tecnoloxía e educación ,co obxetivo de dinamizar o aprendizaxe.
A clave non é tanto equipar aos
centros con tecnoloxía punteiras ,dado que habitualmente os alumnos xa contan
con elas e soen levar consigo,tamén a aula ,senon garantizar a conexión a
internet dende a escola e o aceso dos docentes a recursos dixitales de calidade.
As tecnoloxías da información e a comunicación (TIC) poden contribuír ao acceso universal á educación, a igualdade na instrución, o exercicio do ensino e a aprendizaxe de calidade e o desenvolvemento profesional dos docentes, así como á xestión dirección e administración máis eficientes do sistema educativo.
A UNESCO aplica unha estratexia ampla e integradora no tocante á promoción das TIC na educación. O acceso, a integración e a calidade figuran entre os principais problemas que as TIC poden abordar. O dispositivo intersectorial da UNESCO para a aprendizaxe potenciada polas TIC aborda estes temas mediante o labor conxunto dos seus tres sectores: Comunicación e Información, Educación e Ciencias.
A rede mundial de oficinas, institutos e asociados da UNESCO facilita aos Estados Membros os recursos para elaborar políticas, estratexias e actividades relativas ao uso das TIC na educación. En particular, o Instituto da UNESCO para a Utilización das Tecnoloxías da Información na Educación (ITIE), con sede en Moscova, especialízase no intercambio de información, a investigación e a capacitación con miras a integrar as TIC no ensino, mentres que a Oficina da UNESCO en Bangkok mantén unha intensa participación no tocante ao uso das TIC na educación, na rexión de Asia e o Pacífico.
ESTEFANIA FERNANDEZ RODRIGUEZ
Ningún comentario:
Publicar un comentario