As tecnoloxías da información e a
comunicación (TIC) poden contribuír ao acceso universal á educación, a
igualdade na instrución, o exercicio do ensino e a aprendizaxe de calidade e o
desenvolvemento profesional dos docentes, así como á xestión, dirección e
administración máis eficientes do sistema educativo.
A UNESCO aplica unha estratexia ampla e integradora no tocante á promoción
das Tics na educación. O acceso, a integración e a calidade figuran entre os
principais problemas que as Tics poden abordar. O dispositivo intersectorial da
UNESCO para a aprendizaxe potenciada polas Tics aborda estes temas mediante o
labor conxunto dos seus tres sectores: Comunicación e Información, Educación e
Ciencias.
A rede mundial de oficinas, institutos e asociados da UNESCO facilita aos
Estados Membros os recursos para elaborar políticas, estratexias e actividades
relativas ao uso das Tics na educación. En particular, o Instituto da
UNESCO para a Utilización das Tecnoloxías da Información na Educación (ITIE),
con sede en Moscova, especialízase no intercambio de información, a
investigación e a capacitación con miras a integrar as Tics no ensino, mentres
que a Oficina da UNESCO en Bangkok mantén unha intensa participación no tocante
ao uso das Tics na educación, na rexión de Asia e o Pacífico.
Isto é o que argumenta un español sobre as TICS e a revolución silenciosa
da educación:
A clave non é tanto equipar aos centros con tecnoloxías punteiras, dado que
habitualmente os alumnos xa contan con elas e adóitanas levar consigo, tamén á
aula, senón garantir a conexión a internet desde a escola e o acceso dos
docentes "a recursos dixitais de calidade", engadiu.
http://www.unesco.org/new/es/unesco/themes/icts/
Ningún comentario:
Publicar un comentario