A noticia fala das posibilidades educativas das TICs en dous aspectos, que son, o seu coñecemento e o seu
uso.
O primeiro
aspecto é consecuencia directa da cultura da sociedade actual. Non se pode
entender o mundo de hoxe sen un mínimo de cultura informática. É preciso
entender como se xera, como se almacena, como se transforma, como se transmite
e como se accede á información nas súas múltiples manifestacións (textos,
imaxes, sons) se non se quere estar á marxe das correntes culturais. Hai varias
posibilidades educativas das TICs en dous aspectos: o seu coñecemento e o seu
uso.
A UNESCO aplica
unha estratexia ampla e integradora mo tocante á promoción das TIC na
educación. O acceso, a integración e a calidade figuran entre os primcipais
problemas que as TIC poden abordar. O dispositivo intersectorial da UNESCO para
a aprendizaxe potenciada polas TIC aborda estes temas mediante o labor conxunto
dos seus tres sectores: Comunicación e información, Educación e Ciencias.
As TICs
favorecen ao proceso de aprendizaxe dos estudantes, desenvolvendo así as suas
capacidades de entendemento e lóxica, respecto a tecnoloxía.
Nadia Gago
Pérez 4ºB
Ningún comentario:
Publicar un comentario